Prilikom promocije novog filma njegove produkcijske kompanije, Jason Blum je za sebe rekao da na sebe gleda više kao na poduzetnika, nego kao producenta. The Invisible Man je još samo jedan u nizu horora kompanije Blumhouse koji bilježe izvanredan uspjeh kako kritički, tako i finansijski.
Ovu njegovu tvrdnju je teško poreći. Prošlo je oko dvadeset godina kako Blumhouse radi u produciranju novih horor naslova, a film koji ih je probio na scenu je bio Paranormal Activity iz 2007. godine koji je kreiran za svega 15 hiljada dolara, zaradivši pri tome skoro 200 miliona.
Jedan od razloga Blumovog uspjeha je i njegova volja i angažman u onome što radi, a to je promocija i kontakt s medijima, što on radi jako puno i jako često. S druge strane tu je i veliki broj projekata – čak 47 filmova i serija od čega je 11 trenutno u produkciji – a ovo su samo oni najavljeni. “Dok nosim svoj šešir poduzetnika, oprezan sam da ne padnem u rutinu”, kaže on tvrdivši kako su se stvari tokom decenija mijenjale, ali “pravila kompanije su ista, samo su se vrste stvari koje radimo malo promijenile u odnosu na period prije 10 godina.”
Glavna promjena koju on identificira jeste procvat streaming servisa koji čine puno težim zadatak privlačenja ljudi u kino. “Tržište strašnih filmova bilo je mnogo manje zasićeno nego sada. Imali smo puno filmova o porodici kojoj u kući nešto pođe po zlu, i ljudi su prestravljeni. Danas se ne možete izvući s tim. Danas bi to ljudi gledali kući, ne bi zbog toga došli u kino. Zato pokušavam pogurati da filmaši u mojoj kompaniji stvaraju filmove koji više izgledaju kao događaj.”
To je pristup koji su on i Whannell koristili u The Invisible Man koji se izgleda isplati. Iako ostaju dosljedni klasiku oni priči pristupaju uz dozu aktuelnosti i relevantnosti dok naginju ka hororu. I doima se da je to još jedan trend koji su iz Blumhousea savladali – stvaranje remakea koji ljudi neće mrziti.
Prva decenija dvijehiljaditih je bila prepuna remakeova klasika iz ’70. i ’80. godina da je došlo do pretjerivanja i zasićenosti. A Nightmare on Elm Street, Friday the 13th, The Omen, The Wicker Man, The Last House on the Left, The Hitcher, The Amityville Horror su samo neki od naslova čija je kvaliteta bila jednostavno loša i koji su riječ remake učinili najprljavijom u žanrovskim filmovima.
No, Blumhouse je sa režiserom Davidom Gordonom riskirao i kreirao novi Halloween. Iako je najava filma naišla na negiranja i slično, Halloween je po izlasku 2018. godine postao pravim hitom, donoseći dozu svježine i originalnosti istovremeno ostajući vjeran Carpenterovom originalu. Nova trilogija je bila neminovna, a Blum je o nastavku rekao da je “tako dobar, predobar. Intenzivan!”, a u nastavku je otkrio i malu tajnu uspjeha: “Filmu Halloween pristupamo na isti način kao i The Invisible Man. Forsiramo režisere da rade sa manjim budžetom jer ih oni tjeraju da izmišljaju nove i neobične kreativne izbore. Kada studio svima unaprijed obezbijedi veliku količinu novca, tada moraju čekati da vide hoće li film uspjeti ili ne, što stvara napetost.”
Blumhouse ima potpisan ugovor s kompanijom Universal, te je uspjeh filma The Invisible Man potakao prognoziranja da bi Blumhouse mogao početi s adaptacijama klasičnih čudovišta – tzv. reanimacijom Dark Universea koji je propao nakon fijaska filma The Mummy. Blum je istakao da bi volio snimiti još jedan Universal Monster film, pod uvjetom da nađu drugog filmaša koji ima još jednu odličnu ideju. Priče o Blumu idu tako daleko da postoje glasine koje sugeriraju da planira raditi remake klasika The Thing.
Ali nisu remakeovi fokus na kojem Blumhouse planira graditi budućnost. Nedavno su promijenili smijer i odlučili se predati stvaranju serija, pri čemu žele da kreativnost bude podijeljena na 50-50 između stvaranja originalnog sadržaja i remakeova/nastavaka.
Jason Blum i Blumhouse su trenutno najveći i najbolji proizvođač horora u industriji. Bez obzira što nekada znaju izbaciti film koji kao Fantasy Island ne uspiju opravdati očekivanja, treba istaći da su zaduženi za neke kultne filmove. Osim toga Blum je do sada sakupio i tri nominacije za Oscar – za filmove Whiplash, Get Out i BlacKkKlansman.
Iako se horor žanr i dalje nerijetko bori s predrasudama, kao i lošom produkcijom, ne treba podcijeniti značaj i uticaj Jasona Bluma i kao producenta i kao poduzetnika.
Neki od najpoznatijih filmova Blumhouse produkcije: Get Out, Upgrade, Whiplash, Sharp, Split, Glass, BlacKkKlansman, The Purge, The Gift, Insidious, Adopt a Highway, Hush, kao i serije Sharp Objects, The Purge, Cold Case Files itd.