Max Payne je svojevremeno izašao 23. jula 2001. godine i ubrzo postao ono što će važiti i 20 godina kasnije – jednom od najboljih igara u historiji.
Max Payne je postao uzor mnogim igrama koje su nastajale u proteklih 20 godina. Osim gameplaya koji je bio fokusiran na priču i neo-noir elemente, jedna od najpoznatijih odlika ove igre je “bullet-time”. U to vrijeme, usporavanje vremena u stilu Quicksilvera iz X-mena kako bi uzvratili vatru ili iznenadili neprijatelje bila je revolucionarna.
Dvadesetu godišnjicu izlaska igre proslavio je i razvojni studio Remedy Ent. koji je u tom duhu objavio kratki video. U njemu, obratili su se glumac koji je Max Payneu dao glas James Mcaffrey, te originalni autor, kreativni direktor i osoba po kojoj je Max Payne dobio fizički izgled Sam Lake.
- Čak i 20 godina kasnije, na društvenim mrežama svakodnevno dobijam vaše poruke kako je Max Payne odigrao bitnu ulogu u vašim životima i koliko ga volite. Nikada vam neću moći zahvaliti i reći koliko mi to znači. – rekao je Lake
Posljednji put kada smo imali priliku igrati novu Max Payne igru bilo je 2012. godine kada je izašao treći dio. Remedy je u međuvremenu sa igrom Control pokazao da još uvijek ima dovoljno ideja i motivacije da kreiraju igru koja će istovremeno biti dinamična, originalna i vođena narativom. Zbog toga mislimo da je možda vrijeme za jedan novi nastavak. Ne remake ili reboot. Nastavak.