Elle McCarthy, potpredsjednica Electronic Artsa, tvrdi kako su igre postale toliko sveprisutne i svakodnevne da više nema smisla nekoga nazivati “gamerom”.
Ona je istakla kako igre više nisu “medij ili industrija, već su jednostavno interaktivne”. Putem video igara sada možete ostvariti kontakt s bilo čim: od dizajna interijera, preko Black Lives Matter pokreta do istraživanja seksualnog identiteta.
“Često me pitaju kako se brendovi mogu povezati s igrama ili razgovarati s gamerima, ali danas ne postoji tako nešto što bi nazvali gamerima i razumijevanje toga će biti ključno.” – rekla je McCarthy. “Jeste li znali da se samo 14% igrača identificira kao gamerima, od čega je 6% žene? To bi mogla biti sigurnost koju ljudi poput njih pronalaze u igranju, oslobođeni okova politike identiteta koji imaju manji uticaj u gamerskom svijetu nego u stvarnom svijetu.”
Imajući sve ovo na umu, ona navodi kako je termin gamer beskoristan, jer nije ništa značajniji od određivanja ljudi da dišu zrak.
“Ciljana grupa gameri je kao da kažete da vam je ciljana grupa ljudi koji vole muziku ili udišu zrak.”
McCarthy je u EA stigla 2020. godine, te je njen glavni zadatak da udahne novi život u kompanija.
“Kada se kompanija tako dugo ne brine o svom brendu iznutra, onda je potrebno puno inovativnog razmišljada i rada kako bi ga se oživilo. EA polazi od prepostavke da igre stimuliraju rad mozga i da su medij s najvećom mogućnošću povezivanja na svijetu. ”
U međuvremenu, EA je nedavno najavila Dead Space remake, te je otkrila Battlefield 2042 gameplay.