Posljednjih nekoliko godina, industrija videoigara čini se opsjednuta kreiranjem multiplayer igara s live-service modelom koje traže da ste uvijek online. Međutim, mnoge takve igre, poput Concord, nisu postigle očekivani uspjeh. Novo istraživanje pokazuje da bi razlog tome mogao biti taj što većina igrača preferira igranje single-player igara.
Prema istraživanju kompanije Midia Research, koje je prenio GamesIndustry.biz, čak 53% ispitanih igrača iz različitih zemalja, uključujući SAD, Australiju, Veliku Britaniju, Kanadu, Francusku i Njemačku, izjavilo je da više vole igrati sami nego online PvP ili co-op modove. Zanimljivo je da stariji igrači još više favorizuju single-player iskustva – čak 74% igrača starijih od 55 godina preferira ovaj stil igre, dok samo 30% igrača mlađih od 19 godina dijeli taj stav.
Istraživanje je također otkrilo da 58% mobilnih igrača preferira single-player igre, što je iznenađujuće s obzirom na to koliko je mobilnih igara usmjereno na multiplayer i online interakcije. Ovo ukazuje na to da se mnogi igrači radije opuštaju uz igre poput Balatro, slušajući podcast ili čekajući autobus.
Midia također ističe da mlađi igrači češće uspijevaju okupiti prijatelje za multiplayer igre, dok stariji igrači, posebno oni stariji od 25 godina, često nemaju vremena zbog drugih obaveza. Istraživanje sugeriše da bi izdavači trebali razmisliti o izdavanju single-player igara krajem sezona live-service igara, kada su igrači spremniji za promjenu.
Iako su single-player igre i dalje izuzetno popularne, izdavači će vjerovatno nastaviti ulagati u live-service igre zbog njihovog potencijala za dugoročno zadržavanje publike i stabilan prihod. Uprkos činjenici da su mnoge live-service igre propale, finansijski potencijal i dalje privlači izdavače.