Georgeu Milleru je trebalo 30 godina da snimi novi film u svom serijalu o Pobješnjelom Maxu, samotnjaku koji luta australijskom pustoši u potrazi za dijelovima za svog Interceptora. Originalna trilogija s Melom Gibsonom u glavnom ulozi je ostavila mnogo utjecaja na filmsku industriju i kulturu uopće, dok je „Fury Road“ proglašen za jedan od najboljih akcionih filmova svih vremena (s pravom, jer to doista jeste. Adrenalinska vožnja od početka do kraja).
Nakon uspjeha nastavka, Miller je najavio peti film u franšizi s Tomom Hardyjem koji se vraća u ulogu Pobješnjelog Maxa, međutim negdje usput, Miller je odlučio da bi valjalo snimiti prequel o Imperatoru Furiosi, jednoj od najboljih ženskih filmskih heroina. Liku koji je već imao svoj film s Maxom u sporednoj ulozi, „Fury Road“. Možda bi ta ideja imala smisla da je taj film izašao dvije ili tri godine nakon „Fury Roada“, dok je publika još zagrijana za lik Furiose. Možda bi ta ideja imala smisla da je Charlize Theron vratila u ulogu koju je posjedovala kradući svaki trenutak koji je bila na ekranu u „Fury Roadu“.
Ljudi žele Maxa
Međutim, deset godina nakon „Fury Roada“, film o životu Furiose prije nego je u njega došao Max, nema nekog smisla jer ljudi žele gledati Maxa u filmu koji nosi podnaslov „A Mad Max Saga“. Doduše, pojavljuje se i Max, nakratko u sceni jurnjave pustoši, dok jede iz konzerve i promatra sve to s vrha litice.
Nekoliko decenija nakon općeg pada društva, kada je čovječanstvo nakon ratova za naftu i vodu, skliznulo u ponor divljaštva i života u nuklearnoj budućnosti, mlada Furiosa biva oteta iz oaze u kojoj živi s majkom. Dementus, kojeg igra Chris Hemsworth, projektuje Billyja Leea, vođu kulta iz „Loša vremena u motelu El Royale“, uz dodatak gumenog nosa i nazalnog govora, želi od nje napraviti svoju kćerku, koja je ubijena nekada ranije. Igrom slučaja, Dementus otkriva postojanje Citadele, uporišta Immortan Joea, kojeg nažalost ne tumači Hugh Keays-Byrne jer je umro prije nekoliko godina, i tako prodaje Furiosu njemu u zamjenu za upravljanje Gas Townom, mjestom koje proizvodi gorivo za potrebe Citadele. Od tada počinje preživljavanje mlade Furiose, koja od djeteta nevjeste postaje stručni ubica i jedan od najboljih ljudi Immortan Joea.
Nije ovo Mad Max saga
„Furiosa“ nije loš film, svjedoče tome brojne kritike koje veličaju Millera i film, ali „Furiosa“ nije bio toliko neophodan film, što govore rezultati s kino blagajni niti je toliko dobar koliko pričaju. Barem ne s deset godina zakašnjenja. Miller je trebao predati palicu ovog filma nekom drugom, a on se prihvatiti „Pobješnjelog Maxa“. Spor i neuravnotežen tempo još su jedan od problema, jer film je nepotrebno razvučen. Loši kompjuterski efekti koji su zamijenili praktične efekte iz „Fury Roada“ još su nešto što zamjeraju Milleru. Anya Taylor-Joy, ma koliko ona dobro odglumila ovu ulogu, jednostavno nema ono nešto dovoljno za heroinu ovog kalibra niti može ispuniti/zamijeniti Charlize Theron. Mlada Alyla Brown je bila puno bolja u svom dijelu filma negoli Anya.
Čak ni akcione scene nisu u rangu „Fury Roada“, kao da je Miller postavio ljestvicu previše visoko (a jeste, da budemo posve iskreni), pa je shvatio da ne može postići šta je uspio ranije i jednostavno odlučio varati. „Furiosa“ se svakako može pogledati i solidan je akcioni film, ali bez velikih očekivanja jer ovo nije „A Mad Max Saga“, ma šta nam podnaslov govorio i bez obzira na to koliko ga kritičari hvalili.