Ubisoft nam je dao pravi pogled na Star Wars: Outlaws na svojoj današnjoj velikoj Ubisoft Forward konferenciji, pokazujući nam svoju najnoviju mudru skitnicu Kay Vess u akciji.
Kao što ste vjerovatno već vidjeli, Outlaws je „akciona avanturistička igra otvorenog svijeta za jednog igrača“ smještena u godinu između The Empire Strikes Back i Return of the Jedi – posebno nakon bitke za Hoth. Osnovna postavka je da Kay izlazi na lošu stranu posla koji je pošao po zlu i mora da se izvuče iz nevolje kroz brušenje zasluga za bande podzemlja i pokušaj da izvede “jednu od najvećih pljački koje je galaksija ikada vidjela.”
Ta postavka je malo poznata. Između Rogue One, Soloa i sada Andora bilo je nekoliko priča o pljačkama, nitkovima i kriminalnim podzemljima u Disneyevom svijetu Star Warsa, ali prije svega to je izuzetno slična postavka Project Ragtag, igri koju je radila Amy Hennig za EA-jev Visceral, prije nego što je neslavno otkazan 2017.
Prema Khavariju, to je čista slučajnost. Kada su ga upitali da li je to nešto što Lucasfilm Games ili Disney posebno traže, rekao je prilično jednostavno: “Ne – definitivno ne.”
“Zaista je bilo, kada smo se spustili na tu fantaziju o nitkovu, a onda kada smo razgovarali s njima o toj eri, bilo je zapravo samo da vidimo da je – posebno Massive, kao ‘stručnjaci otvorenog svijeta’, ovo kruh i puter. Ovo je izgradnja svjetskih priča, putovanje heroja i protagonista koji se kreće kroz taj otvoreni svijet. Lucasfilm je bio tako uzbuđen što je uskočio i pričao o tome iz tog ugla.”
Nitkov u nastajanju
To je ta fantazija otvorenog svijeta – a posebno vrsta fluidnih tranzicija koju smo vidjeli u demou – za koju Khavari kaže da je Lucasfilm navukao na ideju. Kako je rekao, “moći ispričati priču o nitkovu u nastajanju kroz spektar otvorenog svijeta, moći otići u kantinu da se družimo s Imperijalcima i kriminalnim sindikatima, biti u mogućnosti da izađemo u otvoreni svijet i ukrcati se na svoj speeder i krenuti u jurnjavu, a zatim uskočite u svoj svemirski brod sa ND-5 i poletite u galaksiju, pogodite hipersvemir kad god želite. To je vrsta stvari s kojom su bili toliko uzbuđeni da rade nas.”
Fluidni prijelazi bili su glavna tema prezentacije, koji je započeo klasičnim neprekidnim prebacivanjem iz scene u stilu Naughty Dog – s Nixom, Kayinim ljubimcem-slash-prijateljem, koji krade neku vrstu svemirskog avokada sa stola – u Kay koja udara stražara u glavu da ga nokautira. Odavde se prikradamo oko strane hangara kako bismo pronašli još nekoliko čuvara i poslali Nixa da tiho pritisne dugme koje aktivira obližnji kran. To postavlja veliki sanduk koji se kreće iznad hangara, na koji se možemo tiho popeti kako bismo napredovali van vidokruga. Onda nas otkriju i to je početak naizmjenične vatre.
Kay ima blaster s nekoliko postavki, koje ovdje nakratko vidimo u akciji – jedno se koristi za omamljivanje čuvara štitom – dok Nix može biti poslan da ponovo bježi kako bi pokupio teže oružje koje je bilo koji neprijatelj ispustio tokom bitke, za Kay za kratko korištenje prije bacanja. Onda je pravo napolje do spoljašnjosti Joshane, nove planete (i prve ikada” inspirisane savanom u Ratovima zvezda, kažu) za jurnjavu na speederu koja sadrži nekakvu konjičku borbu sa nekim gunđanjem (speederi su ovde “jako inspirisan motokrosom”, kažu). I konačno stižemo do malog naselja, Jaunta’s Hope, da isporučimo teret finom i ljigavom kriminalnom šefu u podrumu kantine, nakon kratke scene za razgovor sa potpuno novim droidom Outlawsa, ND-5 agresivno kul izgleda, u kompletu sa jaknom i namrštenim očima.
Pored njih je, međutim, misteriozni carski oficir koji traži dio, a nama je dat izbor: “Podmititi ili ne”, odlučujući se za ovo drugo. Imperial je iznerviran, odlazimo sa svojim novcem, i bam: veliki, dramatičan znak TRAŽI SE na ekranu. Slijedi brzi sprint do našeg obližnjeg broda, gdje nas čeka ND-5, a zatim vjerovatno najimpresivniji dio demo-a: prelaz gotovo u stilu No Man’s Sky dok polijećemo i letimo kroz atmosferu i direktno u svemir.
Prva Star Wars igra u otvorenom svijetu
“Mislim da smo oduvijek željeli napraviti taj raspon iskustva, igre, ali i razmjera.” Karlson je rekao na pitanje da li je No Man’s Sky posebna inspiracija. Cilj je bio da se to iskustvo učini “što je moguće besprijekornijim – kao što ste vidjeli u vodiču kroz igru, biti u mogućnosti to pokazati sada i ispuniti to obećanje je super uzbudljivo.”
Zanimljivo je da je Ubisoft predstavio Outlaws kao “prvu Star Wars igru u otvorenom svijetu” – uprkos tome što je EA-in open-world Star Wars Jedi: Survivor stigao tek prije mjesec dana ili nešto malo više. Predstavljajući to na Khavariju i Karlsonu, potonji je rekao da se zaista radi o specifičnom tipu otvorenog svijeta, koji vam daje “punu slobodu da se bavite punim rasponom onoga što to znači. Stavljajući u jednu igru, bukvalno sjedite u stolici za šankom u kantini, možda pokupite ugovor; napustite grad pješice; skačete na svoj speeder; vozite se kroz otvorene pejzaže, možda vam pažnju privuče nešto drugo na putu do svog broda; poletite u svemir i istražujete to; možda u hiper svemir ili različite lokacije kako bi ispunili taj ugovor. To je ono što ga čini tako jedinstvenim. Ne samo kao Star Wars igru, već i kao iskustvo otvorenog svijeta.”
Naša prezentacija je dovela do ideje da Star Wars: Outlaws ima za cilj da postigne tri glavna cilja: gradove, koji će biti “gusti” i “živjeti” sa “mnogo aktivnosti”. Zatim “ogromna, misteriozna, zapanjujuća otvorena okruženja” poput Joshanine savane i nekoliko drugih planeta koje smo vrlo kratko vidjeli sa ledenim staništima (i to jednom koja je gotovo sigurno bila Tatooine). I na kraju prostor, koji predstavlja “veoma unosnu, ali rizičnu priliku”.
Dok stižemo u svemir – Toshara Orbit, u Toshaal System, novoj Star Wars lokaciji – to je pravo u zračnu borbu sa Tie Fighters među plutajućim orbitalnim krhotinama, a odatle u hipersvemir, podignut sa D-padom i ponovo montaža novih lokacija: Orbita Akiva u sistemu Akiva, sigurno dom nove frakcije antagonista zvane Ashiga klan.
Star Wars: Outlaws | Official Gameplay Walkthrough
– Fully single player
– Next gen exclusive
– Open world with multiple planets
– Play as Kay Vess, a scoundrel seeking freedom
– From Ubisoft Massive (The Division, Avatar Frontiers)
– Coming in 2024https://t.co/zdFHUccH0J pic.twitter.com/j0kkBuCN7w— Okami Games (@Okami13_) June 12, 2023
Vidjeli smo neke bljeskove drugih lokacija – neke gusto detaljne gradove zajedno sa neonskim natpisima i sjenovitim uličicama – ali osim toga, developer Massive je bio oprezan u detaljima. Hoće li Outlaws biti potpuno bez ekrana za učitavanje, na primjer, kao što je sugerirao demo? „Naša ambicija je vrlo jasna: učinite to što je moguće besprijekornijim iskustvom“, rekao je Karlson.
Ubisoftizmi?
Hoće li u njemu biti tipičnih Ubisoftizama? Ima li RPG elemenata, s obzirom na Massiveovu pozadinu s pljačkaškom-pucačem The Division?
“Putovanje rasta, mislim da je to narativna tema kao i sama igra”, rekao nam je Karlson. “Dakle, doživjet ćete ovaj svijet zajedno s Kayom i Nixom – to je prvo iskustvo za oboje, u harmoniji, zar ne? I poboljšati svoj brod i svoj speeder, i postati bolji u obavljanju stvari – i rasti u tom osećaju iskustva.”
„Mislim da otvoreni svijet ima mnogo pristupa sa različitim prednostima i nedostacima, a sve se svodi na jednu vrstu iskustva koje stvaramo – mislim da zaista želimo ispričati snažnu priču, o snažnom liku koji doživljava ovaj svijet za vas kao igrača u isto vrijeme. I oni prvi koraci koje činiš, pješice, brzinom i brodom.”
Hoće li to biti potpuno, sto posto igra za jednog igrača? “Super smo fokusirani na pružanje iskustva za jednog igrača.”
A šta je sa onim bljeskovima karaktera na ekranu u trejleru – je li to Han Solo na karbonitu? Je li to bio Jabba the Hutt na Tatooineu? “To je definitivno Han Solo na karbonitu”, rekao je Khavari, a “to je Jabba the Hutt… imamo mnogo nevjerovatnih likova.”