U nedavnom intervjuu članovi indie kolektiva/razvojnog tima New Blood, objasnili su svoj trenutni uspjeh uprkos tolikoj bijedi, otkazima i zatvaranjima studija u industriji. “Nismo obavezani prema dioničarima ili investitorima ili bilo čemu takvom,” rekao je šef studija Dave Oshry. “Možemo raditi ono što želimo – to je naš cijeli moto: ‘mrzimo novac.’
“Zapravo ne mrzimo novac, novac je odličan, ali da smo htjeli novac, napravili bismo Dusk survival horor crafting igru. Open world survival horor crafting deck builder roguelike Dusk.”
Nemojte očekivati da ćete uskoro vidjeti tu verziju Duska – Oshry pripisuje zdravlje studija u ovim teškim vremenima tome što se njihovi developeri drže onoga što žele stvarati: “Igre koje pravimo, pravimo za sebe. Jednostavno se desi da i drugi ljudi također žele ovakve vrste igara.”
Oshry je ovo usporedio s mentalitetom rasta po svaku cijenu koji vidi na korporativnoj strani industrije, za koji tvrdi da je štetan za stvaranje dobrih igara i uživanje u procesu. Sa oko 30 ljudi, Oshry je zadovoljan veličinom potpuno udaljenog razvojnog tima: “Lično brinem o našim developerima i svima koji rade u New Bloodu, osiguravajući da su svi sretni i da se dobro zabavljaju, te da se svaki glas čuje.”
Rast je nešto što se treba razmotriti i kontrolirati u New Bloodu, za razliku od stava “Više ljudi, više igre, više stvari, više funkcija, više loot kutija, više transakcija, više novca, više rasta,” kako ga Oshry karakterizira, tvrdeći da ljudi koji vole igre trebaju izbjegavati upadanje u tu zamku.
“Mnogo me ljudi pita: ‘Dave, ako želim sada ući u industriju igara, kako da počnem?’ I kažem nemoj. Odustani. Trebao si početi prije pet do deset godina. Idi u zanatsku školu, nađi pravi posao. Postani vodoinstalater. Ljudi trebaju te usluge.
“Ne želiš biti zaposlenik broj 356772 koji odgovara nekome ko odgovara nekome ko odgovara nekome ko donosi odluke. To je grozno. Magija je nestala. Nećeš više uživati u video igrama ako radiš u velikom studiju za igre.”
Iako indie scena nema taj posebni strukturni problem, Oshry primjećuje da je “tamo teško,” i prvi priznaje da uspjeh New Blooda ne nudi jednostavnu formulu za praćenje: “Ne mogu držati GDC predavanje o tome kako napraviti dobru kompaniju za video igre jer mi jedva da smo kompanija. Ali jedno što mogu reći je radite s prijateljima i tretirajte ih kao prijatelje.”
Objašnjavajući dalje, Oshry je dodao: “Budući da se svi pitaju kako nastavljamo tako dobro raditi dok cijela industrija očigledno propada – zapravo ima mnogo kompanija koje dobro rade, samo što ne čujete za njih u vijestima usred sve te propasti.”
Nedavno zaposleni New Blood developer Dave “Garumin” Bonin, koji je vodio Dusk HD, dodao je da se efektivno držao podalje od profesionalnog razvoja igara više od decenije čekajući priliku poput New Blooda. Garumin je primijetio “rotirajuća vrata, pokretnu traku, politiku ubijanja zaposlenika za profit” u industriji. “Pomislio sam, ‘Pa, nema veze,’ i otišao sam u farmaciju i tamo protraćio život.”
Ali budućnost izgleda svijetlo za Garumina i New Blood, s Ultrakill i Gloomwoodom koji nastavljaju da se razvijaju u ranoj fazi pristupa, dok projekti poput Fallen Aces i Fallout-stil CRPG čekaju na red. U međuvremenu, još uvijek imam na oku Effigy, posvetu Metroid Primeu, i Serpens nalik na Thief, od članova developera Nate Berensa i Thomasa Porte, piše pcgamer.com.